Ilyenek voltunk főoldal

1970 - Huber Hédi emlékei - Csepeli Csajok

Az „Ilyenek voltunk” oldalt olvasgatva és látva a régi képeket, szép emlékek jutottak eszembe, de valami hiányérzetem támadt. Nagyon fiús ez az oldal, ezért úgy gondoltam ezen változtatok. Íme a csepeli csajok a 70-es és 80-as évekből, egy csokorban!

Csepel kajak kenu Hedi 1

felső sor: Bódi Böske, Gubacsi Pötyi, Huber Hédi, Szakács Gabi
alsó sor: Kárpáti Gabi, Apáti Ágota, Tóth Ági, Hajdu Böske, Péhl Kata

1974. Huber Hédi - A kezdet

A Szárcsa utcai általános iskolába jártam sporttagozatra, ahol Ghimessy Edit volt a testnevelő tanár nénim. 1974 tavaszán levitte osztályunkat a kajak telepre, hogy megismerkedjünk a kajakozással, válasszunk sportágat. A stégen éppen „simáztak” egy 11 éves szőke kisfiút (kis Kulcsárt), megláttam, azonnal szerelmes lettem, eldőlt…. kajakos leszek. (9 éves voltam) Egy évvel később már versenyeztem eszkimó kajakban. Anyukám minden versenyre, egy nagy piros pöttyös masnit kötött a hosszú hajamba, így már messziről is jól látta, hol jövök.

Csepel kajak kenu Hedi 2

csepel kajak kenu Hedi

Csepel kajak kenu Hedi 4

1976- ban Nagymarosi edzőtábor

1976- ban Nagymarosra mentünk edzőtáborba (persze evezve), az Újpesti öbölből indultunk. K-4 – es hajóban eveztünk (három 11 éves lány és elől 14 évesen Meggyesi Kati ült). Éppen csak akkorák voltunk, hogy a hónaljunkat dörzsölte a hajó széle, de boldogan mentünk életünk első komoly kajakos túrájára. Azt hittük soha nem érünk oda, kicsik voltunk, hosszú volt, fáztunk, fáradtak voltunk…. de megérkeztünk! Elkezdtük a tábor építését, sátrak felállítását. Nekünk kicsi lányoknak egy katonai sátrunk volt, a „nagyfiúk” Johnny, Kiss Gyuri és Ifonya (16,17 évesek) segítettek, egy hatalmas fára kötötték a sátrat, köré pedig árkot ástak, hogy az eső ne áztasson el minket. Kezdetét vette a nagy kaland!

Csepel kajak kenu Hedi 5A sátorban Ficsor Erika, Hajdu Böske és Huber Hédi.

Barátságok

„Nincs szebb kora az emberiségnek, mint az első ifjúság évei. Azon láncok, melyek akkor köttetnek, nem szakadnak el örökké, mert nem a világban kerestük még akkor a barátokat, hanem barátainkban leltük fel az egész világot.” Kölcsey Ferenc

Csepel kajak kenu Hedi 6

1976 Dunavarsány
felső sor: Veres, Sós Peti, Gáldi Dani, Kiss Gyuri
alsó sor: Koszó Bandi, Huber Hédi, Besenyei Teri, Héja Mari, Antal Erika

Csepel kajak kenu Hedi 8

1978, Csepeli kajak telep
balról jobbra: Vukovics Karcsi, Madár, Péhl Kata, Huber Edit, Szakács Gabi, Huber Hédi